NOVÝ MITSUBISHI OUTLANDER PHEV 2019

Bratislava / Tokio, 16. augusta 2018 - Nový Outlander PHEV (modelový rok 2019) je jedným z prvých plug-in hybridov, ktorý absolvoval oficiálne hodnotenie spotreby v realistickejších testoch spotreby paliva a emisií podľa metodiky WLTP, ktorá lepšie zohľadňuje reálne podmienky prevádzky. Pokrokové SUV, ktoré prešlo širokou modernizáciou, dosiahlo emisie CO2 na úrovni iba 46 g/km pri kombinovanej spotrebe iba 2,0 litra na 100 km. Maximálny dojazd na elektrinu (v režime EV) je 45 km.

 

Mitsubishi Outlander PHEV 2019

 

Mitsubishi Outlander PHEV 2019

 

Tieto parametre umožňujú majiteľom tohto vozidla uplatňovať najrôznejšie úľavy a stimuly, vrátane možnosti vjazdu do nízko emisných zón po celom svete.

Viaceré konkurenčné plug-in hybridy už v dôsledku nového testovania nebudú spadať do nízko emisnej kategórie a niektoré dokonca kvôli novým testom budú úplne stiahnuté z predaja.

Outlander PHEV 2019 dosiahol pozoruhodne nízku spotrebu vďaka celému radu nových vylepšení, ktorých cieľom bolo ponúknuť mimoriadne zaujímavé schopnosti v kombinácii s potešením za volantom. Nový benzínový agregát pohonu s objemom 2,4 litra používa systém premenlivého časovania ventilov MIVEC a v závislosti od režimu jazdy hladko prepína medzi Ottovým a Atkinsonovým spaľovacím cyklom. Oproti svojmu predchodcovi disponuje vyšším výkonom (99 kW / 135 k vs 89 kW / 121 k) a vyšším krútiacim momentom v širšom spektre otáčok (211 Nm vs 190 Nm).

Vylepšenia sa dotkli aj elektrického pohonného ústrojenstva, ktorého zadný elektromotor teraz disponuje výkonom 70 kW (95 k) a batéria sústavy pohonu má o 10% vyšší výkon pri náraste kapacity na 13,8 kWh. Akcelerácia na 100 km/h sa zlepšila o 0,3 s na výsledných 10,5 s.

Vylepšenia pohonného ústrojenstva idú ruka v ruke s ďalšími zmenami, vďaka ktorým je jazda s Outlanderom PHEV ešte o niečo príjemnejšia: Vylepšené tlmiče zlepšujú komfort za nízkych rýchlostí počas jazdy a nový režim "Sport" ponúka o niečo ostrejšiu odozvu plynového pedála a lepší záber prostredníctvom systému pohonu S -AWC (Super-All Wheel Control). Prevod riadenia je teraz o niečo ostrejší a zmenou mapovania elektronickej riadiacej jednotky (ECU) posilňovača riadenia sa podarilo dosiahnuť lepšiu odozvu aj čitateľnejšiu spätnú väzbu; väčšie kotúče na predných brzdách zase vykazujú o niečo vyššiu účinnosť. K dispozícii je aj nový jazdný režim "Snow" pre zlepšenie rozjazdu na povrchu s nízkou priľnavosťou a bezpečnejší prejazd zákrutami na klzkých povrchoch.

Nový Outlander PHEV je taktiež tichší aj kultivovanejší a opäť o niečo pohodlnejší vrátane predných sedadiel s dobrou oporou pre telo, nových ovládacích prvkov, prepracovaného prístrojového štítu, nových výduchov ventilácie pre pasažierov na zadných sedadlách, pohodlne umiestnených USB portov a nových dekoratívnych obkladov v interiéri. Mitsubishi Outlander PHEV v modelovom prevedení 2019 ľahšie rozlíšite podľa nového spracovania prednej časti a masky chladiča, nového nárazníka a nových svetiel. Zadnú časť vozidla vylepšuje prepracovaný zadný nárazník a veľký strešný spojler. Vonkajšie úpravy završujú nové luxusné 18" kolesá.

Nový Outlander PHEV sa na Slovensku začne predávať približne na prelome rokov 2018/2019.