Spoločnosť M Motors SK, autorizovaný dovozca Mitsubishi Motors do Slovenskej republiky s hrdosťou oznamuje významný úspech v rámci medzinárodného hodnotenia výkonnosti zastúpenia značky v oblasti zákazníckej spokojnosti a popredajných služieb. V silnej konkurencii z celej Európy si slovenský tím odnáša prestížne ocenenia, ktoré potvrdzujú ich vysoký štandard, dlhodobý dôraz na kvalitu služieb a hlboký záväzok k spokojnosti zákazníkov.
Vynikajúci výsledok za kvalitu popredajných služieb
Skvělý úspech sme dosiahli v kategórii Overall Aftersales Performance – KAIZEN GRAND MASTER (kvalita popredajných služieb), kde si Mitsubishi Motors v Slovenskej republike vybojovalo 1. miesto. Toto ocenenie odráža sústavné zlepšovanie procesov podľa filozofie KAIZEN – teda kontinuálneho zlepšovania – a výnimočné výsledky v oblasti riadenia servisných operácií, zásobovania náhradnými dielmi, školení personálu a zákazníckej starostlivosti. Úspech v tejto kategórii je dôkazom komplexného prístupu k budovaniu efektívneho, kvalitného a udržateľného servisného zázemia.
Vynikajúci výsledok v oblasti zákazníckej spokojnosti
V kategórii Customer Experience (Zákaznícka spokojnosť) obsadilo Mitsubishi Motors v Slovenskej republike 2. miesto, čo potvrdzuje vysokú kvalitu služieb a ústretový prístup k zákazníkom.
Toto hodnotenie je založené na spätnej väzbe od zákazníkov, ktorí využili služby autorizovaných servisov Mitsubishi, a reflektuje úroveň profesionálnej starostlivosti, komunikácie, dostupnosti služieb i celkového zákazníckeho komfortu. Výsledky ukazujú, že sa náš tím systematicky zameriava na budovanie dôvery a lojality zákazníkov prostredníctvom individuálneho prístupu a vysokej kvality služieb.
„Sme nesmierne hrdí na to, že naše úsilie bolo ocenené na medzinárodnej úrovni. Veríme, že špičková zákaznícka spokojnosť začína nielen kvalitným produktom, ale aj nadštandardnou starostlivosťou v každej fáze zákazníckej cesty – od prvej návštevy showroomu až po pravidelný servis vozidla,“ hovorí Kamil Šilhavý, generálny riaditeľ M Motors SK.
„Tieto ocenenia sú výsledkom každodenného úsilia našich tímov, ktoré kladú dôraz na kvalitu, transparentnosť a maximálnu spokojnosť našich zákazníkov. Je to pre nás záväzok aj motivácia naďalej zlepšovať všetky aspekty našich služieb,“ dodáva Aleš Durdil, technický riaditeľ M Motors SK.