České zastúpenie Mitsubishi Motors uzavrelo partnerstvo s uznávaným hudobným umelcom. Spojenie inovácie, elegancie a výnimočného výkonu. Tak by sa dalo popísať nové partnerstvo medzi značkou Mitsubishi Motors a svetoznámym operným spevákom Štefanom Margitom. Mitsubishi Motors s hrdosťou oznamuje, že práve Štefan Margita sa stáva oficiálnym ambassadorom modelu Outlander PHEV – vlajkovej lodi značky v segmente plug-in hybridných SUV 4x4. Vyvrcholením tejto spolupráce bude jubilejný galakoncert 15. 5. 2026 v pražskej O2 aréne, kde zároveň oslávi 70. narodeniny.
Štefan Margita, ktorého kariéra zahŕňa prestížne svetové pódiá od newyorskej Metropolitnej opery po Viedenskú štátnu operu, je symbolom profesionality, kultivovanosti a sily – hodnôt, ktoré sa dokonale odrážajú aj v modeli Mitsubishi Outlander PHEV. Toto spojenie nie je náhodné. Obe značky – ako Margitovo meno, tak Mitsubishi – predstavujú kombináciu tradície a moderného prístupu.
"Outlander PHEV je pre mňa symbolom modernej mobility. Ponúka špičkové jazdné vlastnosti, extrémne pohodlie, prémiový audiosystém Yamaha a zároveň rešpekt k prírode, čo je pre mňa ako umelca veľmi dôležité. A navyše vyzerá skvele," hovorí Štefan Margita.
Model Mitsubishi Outlander PHEV je jedným z najpredávanejších plug-in hybridných SUV v Európe. Ponúka kombináciu elektrického pohonu s benzínovým motorom, vďaka čomu zaisťuje plynulú a úspornú jazdu bez kompromisov. Nová generácia prináša dlhší dojazd na elektrinu až 113 km, výkon 306 koní, pokročilé asistenčné systémy a nadčasový elegantný dizajn.
"Sme veľmi radi, že sa ambassadorom nášho modelu stal práve Štefan Margita. Zdieľame spoločné hodnoty a veríme, že spoločne prinesieme zákazníkom silný príbeh o spojení technológií, umenia a zodpovedného prístupu k budúcnosti," hovorí Kamil Šilhavý, generálny riaditeľ M Motors CZ/SK.
„Štefan Margita je osobnosť, ktorá spája generácie, rovnako ako náš Outlander PHEV spája tradíciu so špičkovou technológiou. Veríme, že toto spojenie pomôže osloviť zákazníkov, ktorí hľadajú niečo viac – či už ide o technológie, kvalitu, štýl alebo zodpovednosť voči životnému prostrediu,“ dodáva Adam Průša, Marketing & PR Director M Motors SK/SK.